klikni a vyzdvihni

Tento spôsob nákupu je bez poplatku a vzťahuje sa na výrobky v ponuke e-shopu, pri ktorých je uvedená doba dodania Klikni a vyzdvihni – cca 24/48 hodín.

Lehota 24 hodín, respektíve 48 hodín plynie od uhradenia kúpnej ceny za tovar na základe Pokynov k úhrade, pričom do tejto lehoty sa rátajú iba pracovné dni. Lehota na realizáciu objednávky spôsobom Klikni a vyzdvihni neplynie počas dní pracovného pokoja alebo sviatkov. Predávajúci tiež negarantuje dodržanie lehoty počas víkendu. Dodanie tovaru nakúpeného spôsobom Klikni a vyzdvihni je možné iba počas pracovných hodín výdajného miesta e-shopu Predávajúceho.

Službu Klikni a Vyzdvihni môžete využiť na všetkých našich pobočkách okrem tovaru z oddelenia záhrady na pobočke v Bratislave na Rožňavskej ulici.

 

Dodanie tovaru nakúpeného spôsobom Klikni a vyzdvihni:

V prípade, ak je pri tovare uvedená Predpokladaná lehota dodania do 24 hodín alebo do 48 hodín, tieto lehoty sa vzťahujú vždy iba na predaj spôsobom Klikni a vyzdvihni. V prípade nákupu iným spôsobom ako Klikni a vyzdvihni platí termín dodania aj pre tento tovar 5 pracovných dní (z dôvodu vyššej technickej náročnosti na realizáciu objednávky iným spôsobom ako pri Klikni a vyzdvihni).

Predpokladaná lehota dodania 24 hodín alebo 48 hodín bude dodržaná v prípade, ak je daný tovar skladom a nepoškodený na kupujúcim vybranom výdajnom mieste e-shopu.

Predávajúci sa zaväzuje, že tovary, ktoré označí lehotou dodania 24 hodín alebo 48 hodín sú tovary, ktoré sú dlhodobo a stabilne skladom na výdajných miestach e-shopu predávajúceho v počte aspoň jeden kus, okrem tých výdajných miest, pri ktorých je uvedené inak. Predávajúci si vyhradzuje právo na to, že lehotu 24 hodín alebo 48 hodín nedodrží, čo môže byť spôsobené najmä nasledujúcimi okolnosťami: tovar sa vypredal (tovar, ktorý je dlhodobo skladom bol momentálne vypredaný, pracujeme na jeho dodaní na sklad); tovar, ktorý mal byť podľa databázy na sklade, na sklade nebol (prípady systémových chýb, zlyhanie ľudského faktora pri zadávaní do skladových stavov); tovar je na sklade, ale je poškodený (nechceme vydávať kupujúcim objednávky, ak sa tovar počas pobytu v našom sklade poškodil, aj keď je skladom – nechceme dodávať neplnohodnotný tovar); kupujúci objednal väčšie množstvo tovaru, ako štandardne držíme skladom (týka sa najmä, ale nie výhradne nábytku, kedy skladom máme zvyčajne iba 1 kus z daného druhu sedačiek, ak si zákazník objedná už 2 kusy, nevieme jeho objednávke vyhovieť). Medzi synchronizáciou stavu skladu a stránky je krátke omeškanie a teda je možné, že tovar, ktorý stránka považovala za tovar skladom medzitým nakúpil (objednal cez e-shop alebo fyzicky) niekto iný.

V prípade, ak kupujúci vybral do košíka viacero tovarov a pre časť objednávky nie je možné využiť nákup formou Klikni a vyzdvihni, na čo ho upozorní stránka, kupujúci sa môže rozhodnúť, či má alebo nemá záujem o túto časť objednávky. Ak kupujúci má záujem o túto časť objednávky, musí odstrániť z košíka tie tovary, pre ktoré nie je možné využiť nákup formou Klikni a vyzdvihni a následne mu stránka umožní pokračovať v ďalšom kroku nákupu. Túto časť objednávky uhradí a bude dodaná do 24 hodín alebo do 48 hodín o čom bude kupujúci informovaný Akceptáciou objednávky, s výnimkami vyššie uvedenými v tomto článku. Ostatné tovary, pre ktoré nie je možné využiť formu nákupu Klikni a vyzdvihni si kupujúci môže objednať s iným spôsobom nákupu ako Klikni a vyzdvihni v novej objednávke.

Lehota 24 hodín, respektíve 48 hodín plynie od uhradenia kúpnej ceny za tovar, pričom do tejto lehoty sa rátajú iba pracovné dni.

Po uhradení sa budeme snažiť Vašu objednávku obratom pripraviť - ihneď ako bude vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie, Vás o tom budeme informovať e-mailom.

Objednávka bude pripravená na Vami zvolenej pobočke, pri prevzatí nahláste číslo objednávky a preukážte sa e-mailom Pokyny k úhrade.